Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Uw abonnement kunt u als beheerder van uw account op ieder moment aanpassen. Per maand kunt u één keer omlaag bijstellen en onbeperkt omhoog bijstellen. Via Uw Account wijzigt u eenvoudig het pakket. Vanaf de eerste dag van de volgende maand wordt het nieuwe maandbedrag in mindering gebracht op uw saldo.
Als u kiest om het abonnement om hoog bij te stellen (meer gebruikers) hoeft u niet direct bij te betalen als er nog voldoende saldotegoed beschikbaar is op uw account om minimaal één maand van het nieuwe abonnementgeld te betalen. Zodra het saldotegoed onder het verschuldigde maandbedrag komt dat bij uw abnonnement past wordt de beheerder van het account verzocht het saldotegoed aan te vullen.
Bekijk alle veel gestelde vragenAndere vragen in de categorie Abonnementen
Moet ik betalen voor ConFileDential?
Wat is mijn saldotegoed?
Kan ik het abonnement stopzetten?
Wat gebeurd er met de berichten bij het stopzetten van het abonnement?
Kan ik een gebruiker verwijderen?
Waarom moet ik niet bijbetalen bij het verhogen van mijn abonnement?
Wat gebeurd er als ik niet tijdig mijn saldotegoed aanvul?
Kan ik direct een betaald abonnement afnemen?
Hoe kan ik een betaald abonnement aanschaffen?