Wat gebeurd er als ik niet tijdig mijn saldotegoed aanvul?
Wij attenderen de beheerder van het account tijdig om het saldotegoed aan te vullen. Indien het maandelijkse abonnementgeld niet uit het saldotegoed afgeschreven kan worden zal het gehele account tijdelijk niet beschikbaar zijn. Om te voorkomen dat dit gebeurd adviseren wij om tijdig het saldotegoed aan te vullen. Mocht u onverhoopt tocht te laat zijn met het aanvullen van uw saldotegoed, wordt uw account (tijdelijk) geblokkeerd. U kunt nog steeds inloggen om uw saldotegoed aan te vullen.
Bekijk alle veel gestelde vragenAndere vragen in de categorie Abonnementen
Moet ik betalen voor ConFileDential?
Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Wat is mijn saldotegoed?
Kan ik het abonnement stopzetten?
Wat gebeurd er met de berichten bij het stopzetten van het abonnement?
Kan ik een gebruiker verwijderen?
Waarom moet ik niet bijbetalen bij het verhogen van mijn abonnement?
Kan ik direct een betaald abonnement afnemen?
Hoe kan ik een betaald abonnement aanschaffen?